dimarts, 28 de juliol del 2015

El Taga i San Amant

Ahir vaig complir 60 anys , per celebrar-lo juntament amb l´Angel que avui es el seu dia de festa anem a pujar el Taga i si queda temps San Amand .

Com sempre sortim d´hora al matí veure sortir el sol pujant es un gran plaer encara que a primera hora la boira ens envoltava pro al anar pujant la deixem sota nostre

Poc abans d´arribar dalt feia poc havia sortit el sol gaudint d'unes bones vistes el Puig-Estela surt sobra un mar de núvols  , al arribar dalt la creu tenim un dia esplèndid

La pujada dura menys d´una hora pro es una d'aquelles excursions que al menys es te que fer una vegada l´any o millor una per estiu i un altre al hivern , sempre es un gran plaer las vistes que desde dalt tenim tan de Ripoll com del Puigmal  , sense oblidar el Puig - Estela.
Fem un petit esmozar unes fotos de record i avall

Primera foto San Amand vist des de el Taga i a la dreta el Taga vist des de San Amand , a l´arribar a la carretera deixem la primera part a estat una pujada i baixada fantàstica ara toca tornar a pujar fins arribar a la creu de San Amad

La pujada a San Amand es totalment diferent al Taga per aquí es puja entre una fageda totalment vac , el camí ple de pedres , tot el contrari del Taga allà es tot sol i gespa

A mig camí ens trobem amb el Pla de Pena , aquí tenim unes vistes fantàstiques en dies clars podem veure Monserrat , avui malauradament els núvols ens tapant quasi tot no podem veure ni Ripoll

No tardem massa a pujar poc menys d´una hora sempre entre fotos , una vegada dalt aquí aprofitem el bon temps que tenim i ens posem a fer un bon esmorzar dons ja comença a ser hora de fer-ho , per cert com podem veure en la creu de San Amand i tenim l'estelada sempre fen país com te que ser

LA ESTALADA DE SAN AMAND

La boira a donat pas a un dia assolellat i podem veure Ripoll , també una foto de la carretera de la Tuta , el refugi de Monserrat amb força bon estat i per últim una guineu qu-em trobat en la carretera

A estat un bon dia , amb i una bona caminada per celebrar la seixantena

Pro sorpresa el dia a continuat amb una festa sorpresa a casa de L´Angel ,  un bon dinar i pastis amb 60 espelmes